Liviu Săndulescu, producător şi regizor de film, colaborează cu Asociaţia Inima Copiilor încă din 2009, când a pus umărul la campania de strângere de fonduri pentru Departamentul de Cardiochirurgie de la Spitalul Marie Curie. De atunci, de două ori pe an, s-a ocupat ca voluntar de producţia spoturilor TV şi radio pentru campaniile asociaţiei. În următorii ani, proiectele s-au diversificat, motiv pentru care a apărut necesitatea altor materiale video prin care asociaţia să-şi informeze susţinătorii despre diversele activităţi derulate.
„Mi-am dat seama că programul Voluntar de Profesie mi-ar permite să transform vechea colaborare sporadică într-una de lungă durată”, ne-a spus Liviu.
Proiectul pe care îl va începe de la 1 decembrie presupune realizarea unui concept nou şi unitar de promovare video pentru Asociaţia Inima Copiilor.
„Doresc ca toate activităţile şi campaniile asociaţiei să fie mai bine reflectate prin filme de prezentare, spoturi, diverse materiale video, difuzate şi promovate în mod permanent şi coerent. O bună acoperire şi o prezenţă activă a asociaţiei în diverse medii cu producţii video originale, interesante, bine realizate şi, desigur, unitare, vor creşte notorietatea Asociaţiei Inima Copiilor”.
Noua strategie va ţine activi susţinătorii, sponsorii, dar şi potenţialii colaboratori şi voluntari ai asociaţiei. Toate, evident, pentru beneficiarii finali, copiii cu boli cardiace din România.