Tehnologie pentru sfaturi medicale prin telefon

Proiect: PEDITEL 1791 Urgențe și sfat medical pediatric non-stop, prin telefon
Partener: Fundația Părinți din România
Beneficiari: Copiii și părinții care au nevoie de sfaturi medicale
Localizare: Național
Anul lansării: 2013
Buget: 742.302 lei

Scopul proiectului:

Sfaturi medicale telefonice pentru părinți

Problema:

Aglomerarea camerelor de gardă a Unităților de Primiri Urgențe și a secțiilor de pediatrie.
Timpul lung de așteptare pentru pacienți.
Tratarea copiilor din surse neavizate medical, care le periclitează sănătatea.

Solutia:

Serviciul PEDITEL, call-center 24/7 cu sfaturi medicale pediatrice, disponibil la 1791.
PEDITEL vine în ajutorul părinților care au nevoie de sfatul unui medic pediatru / de urgență.
Suport medical acordat de profesionisti și solutii medicale sigure pentru copil.

Rezultate:

– 46.538 de cazuri rezolvate
– 51 de apeluri pe zi în medie
– 6,5 minute durata medie a apelului
– 30% dintre cazuri sunt din mediul rural

Resurse:

– 11 medici
– 1 coordonator de proiect
– 14 voluntari în domeniul IT și comunicare
– 26 protocoale medicale
– 1 soft medical dedicat
– 1 centrala telefonica VOIP

Vezi și:
Comunicat de presă

Abonează-te la newsletter!

Primeşte pe e-mail noutăţile noastre ori de câte ori publicăm pe blog.

Nu ati completat numele. Introduceti o adresa de e-mail valida.

Felicitari, te-ai abonat la newsletter!

Acum vei fi la curent cu toate noutatile Fundatiei Vodafone Romania postate pe blog

Alătură-te
comunității
noastre